niedziela, 24 listopada 2019

Kim jestem i co tu robię?

Cześć.
Mam na imię Natalia - nie trudno się domyślić skąd wziął się pseudonim ailatan🤪.
Mam 16 lat, chodzę do pierwszej klasy liceum i nigdy nie wpadłabym na pomysł, żeby założyć sobie bloga. Zrobiłam to jednak, ze względu na to, że jest to moje zadanie na informatykę (nie ukrywam, że liczę na dobrą ocenę). Skoro mam już o czymś pisać, to stwierdziłam, że dobrym tematem mogą być książki, na które wydaję zdecydowanie za dużo pieniędzy. Poświęcam wiele czasu na ich czytanie, więc co jakiś czas będziecie mogli zobaczyć tu jakąś krótką recenzję i moją opinię na temat danej książki. W skrócie - będą to zapewne mało ciekawe posty o ciekawych książkach.
Odezwę się do was jutro, bo właśnie skończyłam czytać świetny kryminał.
Do zobaczenia, ailatan.
P.S. teraz kupując kolejne książki nie mam takich wyrzutów sumienia, bo wiem, że robię to wszystko dla tego bloga..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz